sobota, 23 stycznia 2010

"Pozwól mi nie mówić nic"

"Mówił" będzie niejaki Małpa, raper, który niedawno zadebiutował albumem "Kilka numerów o czymś". Utwór, który prezentuję to remiks mojego autorstwa stworzony na konkurs. Zwycięstwo przypadło komóś innemu, więc na winylu (przynajmniej na razie) tego bitu nie usłyszymy, ale dla zainteresowanych mam wersję w
jakości bezstratnej
Jako, że pliczek jest na serwerze rapidshare nie gwarantuję, że link będzie działał za kilka miesięcy, alternatywnie więc podaję wersję mp3. Tenże link w planach ma działanie dużo dłuższe dzięki uprzejmości administratora serwisu Pkp-jazda , podobnie jak zwrotka, którą kiedyś prezentowałem.
wersja mp3

1 komentarz:

Krecik pisze...

Przesłuchiwałem te zwycięzkie, co mi podsyłałeś i to po parę razy. Znowu nie rozumiem, dlaczego nie byłeś chociaż wyróżniony. Zrobiłeś na prawdę klimatyczny beat, który komponuje się z całością. Słucha się tego na prawdę miło. Nie bez powodu wszak numerek wylądował w moich powerplayach. Ech...

Jak dla mnie bomba! Dzięki za flaca!